Finns ingen som du

Heej! Dåligt uppdaterande men har haft en mycket bra helg, lördags förmiddag/eftermiddag var jag och gymmade med hoger, sedan åkte vi hem till mig och käkade nudlar och kyckling wook som mamma gjort, så gott! Sedan åkte vi till hoger och tog det lugnt, sen kom mane sen var det bowling, tyvärr kom jag sist. Men jag föredrar att säga 3a för det låter mycket bättre, haha. Sen åkte jag och hoger hem till honom. Satt och snackade en bra stund och sedan gick vi ner och åt, älskar deras mat!! Bara frossade, haha. Sen var det dags för hoger att åka in till Kalmar och jobba då cyklade jag hem. Kröp ner i sängen och kollade några paradise avsnitt sedan somnade jag, vid halv 6 ungefär kom hoger för då hade han jobbat klart, så då kom han och gosade ner sig hos mig:) och idag gick vi inte upp ur sängen förrän typ halv 5. Väldigt bra helg! Kom till pappa för en stund sen och ska nu sova, det var nog allt! Imorgon är det skola sen antingen fotbollsträning eller om jag ska träna på gymmet istället, det återstår att se.... Men puss så länge!

Favvis mami<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0