Du och jag under täcket baby

Dåligt bloggande men min mobil har varit cp och min storebror har tagit över min dator helt plötsligt?? Men veckan har rullat på som vanligt och imorgon är det fredag, alltså dags för boxning!! Var på en annan boxning i måndags men tycker mer om den på fredagar då det är säckar och på måndagar så är det mitsar. Imorgon efter boxningen ska jag träffa kexet felicia, mys. Var på föreläsning idag i skolan förresten, handlade om en transexuell och hur vi ser och värderar människor. Väldigt tänkvärd och bra föreläsning! Men nu är det dags för mig att krypa till kojs så att säga. I helgen blir det träning, handboll och hoger. Bra helg vaaa?:D haha, godnatt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0