A pretty face doesn't mean a pretty heart

Äntligen fredag! Känns så himla skönt assså :) Igår efter skolan åkte jag aldrig till gymmet, åkte och simmade lite me hoger istället och badade bubbelpool, sååå värt! Sen var det handboll sen intog jag min onepiece och chillade i soffan med mamma. Idag har det varit lugnt i skolan, bara två lektioner sen hem. Har nyss ätit lite och ska snart iväg till gymmet med hoger, och ikväll blir det boxning sen myskväll med älskling :) Har inte så mycket planerat annars i helgen, tror jag ska träffa amanda på lördag, var ju så länge sen! Japp, nu ska jag packa mina grejer sen cykla iväg :) Vi hörs, puss :*
Saknar värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0