wopwop

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Hmm.. Ja de kan man väl säga
Fått ditt hjärta krossat: Nej :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nope inte i år 
Fått reda på att någon har pratat om dig: Hehe ja 
Kysst en kompis: Japp

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Hmm. ne då skulle de ju inte vara jag :p
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Några homies va hemma o käkade oså 
Vilken tid vaknade du idag: 07.15
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov..
Någonting som du längtar till: Sthlm med hoggis, gran canaria på höstlovet
Senaste gången du träffade din pappa: Två dagar sen tror jag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: vet faktiskt inte, 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadå :D
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag har sån huvudvärk men måste ändå spela match....
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är ärlig o säger alltid som jag tycker typ

DIN FÖRSTA:


Operation: Ingen gjord :)
Piercing: 6 i öronen och en naveln
Tatuering: Ingen :(((

Bästa vän: hmm frida tror jag
Sport: fotboll!!
Husdjur: hund

Vaccination du minns: hmm dendär vi gjorde i skolan, typ svin influensan??
Förälskelse: Haha det kommer jag inte ihåg....
Alkohol du drack: Cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon tror jag, eller nej fan, båda...
Kramar eller pussar: Båda samtidigt är det bästa :)
Kortare eller längre: längre helt klart
Romantisk eller spontan: Lite både och, men om jag måste välja så spontan
Tatueringar eller piercingar: tatueringar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0