Live like heaven is on earth

Hej! Skolavslutningen var helt perfekt, nästan... Haha, först klass fest hos emma sen runt 10 drog vi ner till parken. Träffade några goingar sen skulle jag, hampus, liam o hoger dra till en fest men vi kom inte riktigt fram... haha så efter många om och men gick vi tillbaka till parken, runt halv två ungefär gick hoger och jag hem, somnade nästan direkt. Himla skönt faktiskt. Lite bakis på fredagen men inget överdrivet, åkte till pappa och käkade på kvällen sen gick ut med albin. Igår jobbade jag nästan hela dagen, käkade på viktoria och tog det bara lugnt. idag har jag legat i sängen hela dagen, ikväll ska jag och emma på möte om fotbollsskolan vi ska vara ledare på imorgon. På torsdag åker jag och hoger till öland och firar midsommar och stannar i min stuga till söndag. Hur mysigt som helst!
Yeye nu ska jag käka lite sen duscha, ses och hörs!! Pusss
Några gulliga bilder från kvällen.
Tack alla för en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0