Everybody just have a good time

Tjaa! Tillbaka i varma nybro... Kom hem igår men orkade inte blogga, träffade hoger en stund sen åkte jag till ottilia där jag sov inatt, myys himla länge sen!
Iaf, helgen har varit super mysig. Låg dock i sängen hela midsommarkvällen och lördagskvällen pga min jävla magkatarr som kom tillbaka...
Menmen, min älskade pojkvän har pysslat om mig :) Åkte in till borgholm på lördagen, hittade en jättefin byxdress till mig sen fick hoger ett par jättesnygga shorts utav mig. Guuud va gullig jag är va??!?! Haha
Tyvärr glömde jag min kamera på öland, glömsk som alltid.. Så bilder från helgen kommer upp på fredag eller lördag. Men thats life!
Kom hem från ottilia för en stund sen, ska duscha nu och fräscha till mig. Sen träffa pojkvännen, byta en tröja på stan, leta efter keps osv.. Sen ska vi åka och bada, hur skönt som helst!!
Nej nu ska jag duscha. Och btw, min webbkamera som sitter inne i min dator har tyvärr också slutat fungera så blir lite tråkigt...
Men puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0