Det är så logiskt, alla fattar utom duuuuuuu

Tja tjo hej. Precis vaknat ur min skönhetssömn.. Ska snart borsta tänderna sen dra till skolan, dagen består av skåpstädning och brännbolls turnering. Ikväll ska vi fixa vagnen, sen sover otte här. och imorgon kväll blir det FEEEESSTTTTT!!!! sjukt taggad på att ha en awesome början på detta sommarlovet!
På lördag ska jag jobba hela dagen, gutt med lite pengar ju!
Ne nu måste jag borsta tänderna, vi ses och hörs älsklingar :**
Bild på mig och min kära bruuur för precis ett år sen... typ

Kommentarer
Postat av: emiliaemilia

har du inte fåttsommarlov? lycka till på brännbollen!

2011-06-15 @ 08:54:57
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0