You are the light in my life

Tjenaaa! Allmänt död efter träningen, hinderbana idag med och sjukt jobbigt! Skolan gick väl sådär, så otroligt segt. Ah, och imorgon ska jag välja gymnasie och handel första och bf andra, båda på åkrahäll. Tror verkligen inte att jag orkar pendla till kalmar, och åkrahäll känns liksom lite, vene hur jag ska förklara, jag känner ju mer folk där oså. Så aaaah.
Efter skolan mötte jag upp hoggis och vi cyklade hem, käkade och myste lite osååå :) Sen åkte jag ju på träning.
Ah, och nu ska jag duscha och äta!!! Är hur hungrig som helst :o Måste börja träna på gym, när jag orkar ta tag i det.... Haha. Aja, puss på eeeer ;*


Håhååå saknar sommaren så inihelveteeee!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0