Update från pojkvännens placeee

Tjaaa igen dåva. Sitter hos hoggis med william, hoger och kim är borta någonstans. Aja, sket i att sola för ottilia och maria frågade om jag skulle med till kalmar så varför inte liksooom. Hittade bara lite småsaker, tre ringar, en svart stickad tröja, en grön kort tröja med svart text på och en blå/vit randig tröja till hoggis :)
Har haft en skitbra dag med mina brudar i kalmar! Käkade på café corner efteråt sen hoppade jag av bussen i hanemåla och gick direkt hit. Vi har väl inte gjort så mycket, dom lanar ju så stör dom bara lite... Hehe.
Ikväll blir det nog chill här tror jag, pallar inte någon fest hos ngn random raggare!
Imorgon blir det simhallen med ottilia om hon inte ballar ur, haha fyfan va kul :D Nej nu har jag inte så mycket att skriva mer, bilder på tröjorna +ringarna kommer förmodligen upp imorgon :)
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0