lite svaaar

Anonym om Frågestund!:
Vad vill du jobba med i framtiden?
Svar: Jadu, har ingen aning om vad jag vill jobba med. Men något inom handel iallafall

Anonym om Frågestund!:
varför färgade du håret från blondin till brunett?
det var väl din äkta hårfärg???
Svar: Jag ville ha en förändring, har nästan alltid vart blond ju :)

Anonym om Frågestund!:
Hur kan du vara tillsammans med Hoger när han dumpat dig flera gånger, och inte verkar bry sig speciellt mycket om dig?
Svar: Jag är tillsammans med Hoger för att jag älskar honom och jag vet att han älskar mig med. Det känns som om han bryr sig om mig men fråga honom vettja. Alla gör misstag, livet handlar om att älska, glömma och förlåta, right?


anna häggbring om Frågestund!:
vet du hur man blir lika coool som anna häggbring? ;)
Svar: Haha jadu anna... Jag vet inte riktigt hur men det tar nog många års arbete asså!




Så, där har ni lite svar. Är hemma från skolan så resten kommer upp under dagen tror jag! Men fråga gärna meeer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0