lite mer svaaar

ANONYM!!! om Frågestund!:
varför är ottilia så cool och vad skulle världen vara utan henne lix??
Svar: Vet ifaaan varför ottilia är så cool, något hon alltid varit.... Världen skulle inte vara något utan henne :)))


lidijaa om Frågestund!:
Hur gör man för att bli lika snygg som du liksom? :o
Svar: Jaduu, du är ju jävligt mycket snyggare så det kan du nog svara på :*

Anonym om Frågestund!:
vem tog din oskuld?
hur många killar var du tsm med förra året?
&hur många var bara 'engångsgrejer'?
vem var din allra första kärlek?
vem var den första du strulade med?
Svar: Dom som behöver veta det vet nog det, tänker inte skriva det här :)
Förra året... två stycken seriösa förhållanden.
Beror på vad du menar med engånsgrejer, har ju aldrig haft sex med någon som jag inte varit tillsammans med men klart jag träffat folk och pussats lite utan några känslor liksom
Min allra första riktiga kärlek som jag verkligen var kär i var nog i Egil tror jag
Haha, kommer jag inte ihåg... William norlin tror jag :p

Anonym om Frågestund!:
har du bra betyg?
Svar: Bra betyg vet i fan, har ju inte IG i något. Har ett mvg, 5vg tror jag så resten G. Inte bra och inte dåligt :)


Anonym om Frågestund!:
har du fått den i röven någon gång?
Svar: Haha nej det har jag inte Dardan, men är ganska säker på att du fått det ;)

hoger om Frågestund!:
maja min fråga är vf ee du så underbar
Svar: Jadu älskling, det är nog så att du smittar av diiig :) I LOVE YOU

Anonym om Frågestund!:
Varför är du tillsammans med Hoger, alltså vad är det som gör han speciell?
Bra blogg :)
Svar: Jag är tillsammans med hoger för att han är nog världens underbaraste människa, visst, alla har sina arga stunder. Allt med honom gör han speciell, hans utseénde och insida.
Jag älskar honom inte bara för den han är, utan den personen jag blir när jag är med honom :)

Tack så mycket! :)

Mane om Frågestund!:
Om jag frågar dig vad livet går ut på,vad skulle du svara på då?Vad vill du få ut av ditt liv?Har du uppnått dina mål här i livet än så längre sen undrar jag en sak till,tycker inte du att hoger har skäggröv?Rosa blogg förresten
Svar: Jahadu Mane, livet går väl ut på att må bra. Vad jag vill få ut av mitt liv? Det har jag faktiskt inte tänkt på, vill göra som jag känner och vill göra saker som får mig att må bra :) Haha! Nej, jag tycker hogers röv är alldeles perfekt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0