Leave the past behind me, today my life begins

Hej. Så tråkig, seg och allmänt jobbig skoldag. Tack vare ottilia att jag ens tar mig till skolan förfan!!! Längtar sjuuukt tills jag slipper madesjöskolan, 9a och allting!
Aja, idag är en sån dag jag bara vill ligga i sängen hela dagen, äta godis och bara dö lite. Yepp, så får det bli också. Orkar inte so;n så får ta slutspurten imorgon, idag ska jag endast ligga i sängen och ingen kommer få upp mig därifrån!
Helgens planer får mig iaf på lite bättre humör, menmen. Godnatt


Ett år gammal bild.. oseriös, lager på lager. TACK FÖR ATT DU FINNS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill du slippa 9a?;)

2011-01-25 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0