Jag skulle andas i de tomrum som blir över, om du lämnade mig nu

Tjaa! Skoldagen igår var mest irriterande och allmänt jobbig. På kvällen var jag hos ottilia, eftersom hon är sjuk oså så hade vi en heeel del att prata om! Behövde ett gott jävla skratt också, och det fick jag verkligen!
Nu ska jag duscha oså, sen hämtar pappa mig och kör mig till skolan. Hehe för halt att cykla ;) Sen ikväll sover ottilia här tror jag, och imorgon blir det att gå upp tidigt för att spela SM-kval i futsal med 94orna! Är redan peppp, vafan är felet på mig liksom? ajaaaa, nu måste jag kanske skynda mig lite. See yaaaa :*

''if two people are meant to be together, eventually they will find their way back''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0