I'm gonna love you like i'm never been hurt before

Tjaaa va! Underbar uppdatering, helt sjuuukt mannen!
Iaf, ottilia sov här i förrgår. Vi åt smält choklad och jordgubbar, hehe mums... Varför inte liksom? ;)
Och inatt sov sofia här. Hoger, nik och keivan hälsade på oss lite inatt. Haha, dom drog runt 3 typ. Idag gick jag och sofia och solade sen stack hon hem och nu ligger jag i sängen och är allmänt död! Spelat UNO med mamma, lekte sönder henne totalt. Synd om henne.. :) haha! Runt halv 10 ska jag dra ner till ishallen med shaida och kolla när hoggis spelar nybro open! Sen hänger han med mig hem efter och sover här :) Låter som en skiiitbra kväll/natt tycker jag iaf (y)
Neeee.. Funderar på att gå in i duschen, ta på ansiktsmask osådär efterråt. Låter rätt lockande faktiskt, köpte någon chokladansiktsmask på lindex härromdagen. Så får se om den är ngt att ha :) Menmen, nu skriver jag för mycket K saker.. Haha! Pössss


söt osådär jätteny bild från konfan för typ ett år sen, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0