i brist på annat..

Du under 2010..
Har du gråtit? - yes
Har du skrattat? - självklart
Har du sovit i tält? - ja
Har du haft sex? - yes
Har du sovit under bar himmel? - ne, tror inte de
Har du varit på Gröna Lund? - tror det va detta året.. haha
Har du varit på Liseberg? - jaoo
Har du varit på Kneipbyn? - haha ne?
Har du varit utomlands? - yes (:
Har du varit i en annan stad? - yeees
Har du bott hemma? - bor alltid hemma så jaaa
Har du playat? - nee
Har du ljugit? - gör väl alla någon gång
Har du varit på akuten? - yes

När har du som mest..
Gråtit under 2010? - hmm.. två månader sen ungefär
Skrattat under 2010? - jadu, har skrattat mycket så vet inte

Denna månad...
Har du varit kär? - ja
Har du kysst någon? - absolut :)
Har du pussat någon? - självklart
Har du kramat någon? - jaoo
Har du skrattat? - jadå
Har du gråtit? - nej :)
Har du varit glad? - jafan
Har du varit ledsen? - inte något allvarligt isf

Vem..
Kysste du senast? -  hoggis
Kramade du senast? - hoggis
Fick du sms av senast? - hoger där med ;)
Hade du tråkigt med senast? - har aldrig tråkigt... haha
Kommer du ifrån? - min mamma?
Heter? - maja engdahl
Hur gammal är du? - 15år
När fyller du år? - 30 september :)
Tycker du om någon just nu? - tycker om min pojkvän en massa
Jag samlar på? - frimärken!! haha nejmen inget
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - hoger
Vilken tid gick du upp idag? - 11 typ
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - jaa :(
Har du strumpor på dig nu? - haha random... nej
Hur svarar du i telefon? - ah hallå? eller vetifan
Vad ska du göra ikväll? - nybro open (y)
Vad ska du göra imorgon? - nybro open ;)
Var vill du bo när du blir stor? - typ göteborg eller sthlm :)
Vad vill du bli när du blir stor? - polis!!!
Är det okej att gråta? - jadå, kan vara bra att gråta ibland
Har du piercing? - ja, i naveln :)
Har du tatuering? - nej
Vill du gifta dig? - klart
Vill du ha barn? - jaaaa!
Solar du ofta? - ja, solarie på vintern och beeeachen på sommarn :D
Är du bra på att laga mat? - är fan grym...
Gillar du att dansa? - haha jadå
Hur vig är du? - haha jo skitvig ju..
Tror du på ett liv efter döden? - vene, tänker inte på sånt
Är du morgon eller kvällsmänniska? - inget av dom.. älskar att sova!!
Vilken ögonfärg har du? - blå/gröna
Vilka hårfärger har du haft? - blond och brunt
Brukar du bädda sängen? - haha nej
Har du kysst någon under den senaste månaden? - självklart ;)
Vad var det senaste du sa? - de komme jag inte ihåg
Saknar du någon nu? - ah

Förhållande...
Första förhållandet var med - haha björn..
Och det hölli? - typ några timmar.. haha
Hur många har du varit tillsammans med? -  vet faktiskt inte
Senaste förhållandet var med - min nuvarande pojkvän
Och det höll i - har hållt i ett halvår idaaag om man skiter i våra onödiga pauser, vilket vi gör också
Jag har ett förhållande med - hoger dodkanlou :)
Har du blivit dumpad? - japp
Hur många gånger? - hmm.. vet i fan
Har du dumpat? - ja, vene hur många ggr
Yngsta du har haft ett förhållande med - 96a
Äldsta du har haft ett förhållande med - 92a
Ångrar du något som du har gjort? - jafan
Älskar du någon? - min pojkvän, mina vänner och min familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0