Hoger Dodkanlou

Det är på de sättet som du pussar min panna och ser ner på mig. Det sättet som du kramar mig och borrar in ditt huvud mot min hals. Det sättet du tittar mig i ögonen och talar om för mig hur fin jag är. Det sättet du kittlar mig och tittar på mig med din busiga blick. Det sättet som du ler mot mig så jag blir varm i hela kroppen. Det sättet som du tar min hand i din och kramar åt lite extra. Det sättet du försöker vara sur men du kan inte dölja ditt leénde. Det sättet när jag känner ditt leénde när du kysser mig.
Alla dina sätt. Du är speciell. Och jag älskar dig så väldigt mycket.
Även om vi var på varsin sida av jordklotet skulle vi hitta tillbaks till varandra, för vi hör ihop.
Du och jag. Jag och du

Jag minns det som igår,
första gången du log,
som om jag snubblade pladask
på marken och bara dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0