heidooo 2010


Har året varit bra?
Absolut! Dock rätt mycket fram och tillbaka. Har vart ett delvis bra år, men jobbigt vissa stunder.
Höll du några utav dina nyårslöften? Hmm.. Hade nyårslöfte att inte äta så mycket godis, tror inte jag höll det! Haha
Tror du 2011 kommer bli lika bra? Tror att det kommer bli bättre!
Har du förlorat någon kompis detta året? Inte förlorat helt. Men vi träffas väl inte lika mycket längre men det är på god väg nu! :)
Vad kommer du sakna från 2010? Sommaren!!! Gothia, alla sena goa kvällar vid fager!
Nämn en positiv sak från 2010? Att jag lärde känna världens härligaste, goaste, bästa person som verkligen blev min bästvän och pojkvän :)
Vad spenderade du mest pengar på? Hmm.. Kläder tror jag
Finns det någonting du ångrar med 2010? Att jag inte släppte taget om saker tidigare än vad jag gjorde
Lärde du dig något nytt under 2010? Massor.. haha
Blev du kär i år? Om jag blev :')
Dog någon som stod dig nära? Neppp
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? en hel del! haha
Vad var din största framgång 2010? Hmm.. Att jag blev tränare för 01 i handboll. Man lär sig så sjukt mycket, lär sig hur barn fungerar och så! Grymt roligt och spännande
Största misstaget? ..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nee inte så. Hoppade på kryckor några veckor men inget farligt
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitivt gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Vart mer med ottiliaaa :o vi gled ifrån varandra på något sätt. Sen att jag skulle haft mer tid till mig själv, tänkt igenom saker och inte tagit besluten på 5minuter.
Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på människor som inte skulle göra detsamma för mig.
Hur tillbringade du julen? Hos mamma i lägenheten med lite släkt från hennes sida
Största musikaliska upptäckten? Hmm.. Vet i fan
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Då var jag i skolan! Haha, öppnade också en hel del paket och käkade gott med mina närmaste vänner :)















LYCKA!





TACK ALLA SOM GJORT 2010 SÅ BRA! mina härliga vänner, min underbara pojkvän och min familj!

GOTTTTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0