Goodbye my almost lover, goodbye my hopeless dream

Just nu, i denna stunden, känner jag mig alldeles tom. Förbannat tom känner jag mig.
Ögonen svider som om någon hällt 10 kilo salt i dom.
Hur man kan önska så jävla gärna att tiden kunde spolas tillbaka? Att allt skulle bli som förut.
Jag vill vara stark, kunna vinna över dig, men det går inte. Du har mig, du har mitt hjärta.
Hur kan man vara såhär förstörd? Såhär fruktansvärt ledsen att man knappt vet vad man ska ta sig till.
Tom på ord, jag förstår inte varför du gör såhär. Jag älskade inte bara dig för den du är, utan den jag blev när jag va med dig.
Sitter och håller mitt H-halsband hårt i handen. Vill aldrig släppa taget, men om det är din önskan, så ska jag uppfylla den.
Jag vet inte vad som händer, jag önskar bara att något kunde gå som jag ville någon gång.
Godnatt mina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0