get ready for it

Godmorgon! Lite sådär halvseg idag, skulle ju egentligen tränat idag men den vart inställd för att vi var får få. Lite tråkigt, men positivt att få sova längre :D Haha. Vaknade kanske för en timme sen, och nu sitter jag här med hårfärg i håret, sofia är och tvättar ur sin nu.
Igår hade vi bara en mys kväll, köpte massa godis och hämtade pizza oså. Kollade på prinssesan och the texas chainsaw massacre. Riktigt bra filmer! Runt 10 igår kom hoger hit och kollade film med oss, sofia somnade dock vid halv 11 tror jag. Haha, vid halv 3 ungefär åkte hoger hem och då somnade jag :)
Idag ska jag gå och sola oliteså, sen till hoger ikväll och hjälpa han va barnvakt. Yeppyepppp, det var väl allt.
Ha de göttt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0