‎"Människor lämnar dig inte för att du har förändrats, utan för att du har slutat leva på deras villkor"

Hej, dålig på att skriva här men inte fan är det någon som bryr sig ändå! haha, nästa lördag är det julafton. Herregud kan ni tänka er?? Julafton, älskaaaa! Men ett tag till dit, skolan rullar på, har en del att göra nu sista annars funkar det, jobbar också efter skolan nu mera. På Carlssons i nybro, en affär som säljer nästan allt förutom mat och sånt.  är hel nöjd med lite extra pengar till mellandags rean :D Har räknat ut att jag tjänar lite mer än 2 tusen på mindre än två hela veckor så är väldigt nöjd :) Men nu ska jag äta upp min apelsin sen sminka mig lite, för att sedan gå till stan och hitta något till mamma för hon fyller år på fredag sen jobba till kl 6 :) Sen plugga och vid 8 är det fotbollsträning, schemat är fullt!! Men vi hörs, puss på er :*
Vill tillbaka till Spanien nu!!! Men får hoppas på en thailands resa med pappsen snart istället ;););):P:P;;):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0