Jaaa (:

1. Du är tillsammans med? Hoger Dodkanlou :)
2. Och varför det? För att jag älskar honom och han älskar mig. Och tusen saker anledningar till
3. Har han fått något smeknamn av dig? Bubbbben såklart, haha gulligt ju :)
4. Hur länge har ni vart tillsammans? Ingen av oss vet när vi blev tillsammans, men 2månader typ
5. Hur träffades ni? Genom vänner oså
6. Hur gammal är han? 18
7. Älskar du honom? Det gör jag verkligen, finns ingen mening att va tillsammans annars
8. Har du slagit honom? Haha ja
9. Har du roligt med honom? Nästan hela tiden :)
10. Har ni sex? Yes
11. Skulle du kunna bo med honom? Det skulle jag väl, men ingenting jag brukar fundera på :p
12. Beskriv honom med tre ord? Underbar, charmig och fruktansvärt älskad.
13. Vet du nånting om honom? Haha nästan allt tror jag nog
14. Har du gjort ett sugmärke på honom? Endast för att jävlas (6)
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Ett bra tag till hoppas jag
16. Får han dig att skratta? Nästan alltid somsagt ;)
17. Säg ETT ord hur du känner för honom?  Allt
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Haha vi har nog inte kollat på en enda film tror jag inte. Roligare att hitta på något annat än att kolla film :p
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Yes :)
21. Vad är det finaste du fått av honom? Hans kärlek :')
22. Har ni samma humor? Oftast
23. Planerar ni framtiden ihop? Haha nja, de vet jag inte redigt
24. Skulle han bli en bra pappa? Om några år så lär han bli de :)
25. Vad gjorde ni senast ni träffades? Hmm.. Grillade eller något sånt tror jag
26. Vad gör han när han inte är med dig? Pluggar, är med sina kompisar, spelar fotboll och lanar -.-
27. Är du svartsjuk på andra tjejer? Tyvärr ja
28. Har ni bråkat nångång? Ett antal gånger
29. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nej
31. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Ingen aning, vet inte vartifrån man räknar att vi blev tsm ens
32. Har ni samma åsikter om saker? Inte alltid
33. Vem håller i fjärrkontrollen? Fjärrkontrollen?
34. Går ni ut ofta? Nja, beror på vad man menar med ut
35. Har ni samma musiksmak? Haha nej
36. Är hans familj trevlig? Absolut :)
37. Är han romantisk? Jadå
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Yes :)
39. Har han någon fobi? Inte vad jag vet faktiskt
40. Gillar han sport? Fotboll och sånt
41. Är han en djurvän? Haha han är rädd för mina hundar så vet i fan asså
42. Kan han sjunga? Ja, när han är seriös så :)
43. Spelar han nått instrument? Haha nej
44. Kan han laga mat? Tvek asså

Han som jag säger allt till, min bästavän, min andra halva och pojkvän.
Jag älskar dig, du har mitt hjärta


Haha han kommer döda mig, men faaan va haha gullig bild jag hittade.. ;)

Kommentarer
Postat av: KK till hoger

ni är zå zöta azzå... hihi

2010-09-30 @ 10:07:09
Postat av: aviiis

åhhh nawiiiii, så jävla cuta ni är tillsammans!!! sjukt assåh...

2010-09-30 @ 10:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0