somebody who can make me feel alright

Tjaaa! Hittade två julklappar idag i kalmar och en skitmysig kofta till mig själv. Hade en jättemysig dag med emmie, pratade massa. Älskar dig mitt hjärta!
När jag kommit hem från kalmar körde mammi mig till fanny, vi kollade på idol och lite. Rätt vann måste jag ju bara säga, även fast jag typ aldrig kollat innan.. Hehe (a) Sen somnade jag typ 3gånger i hennes soffa, haha! Vid 12 hämtade mamma mig, när jag kom hem badade jag badkar. Så jävla underbart, och nu har jag målat naglarna och allt sånt där fix. Don't ask me why ;) Haha, ska snart sova tror jag. Imorgon blir det pulka med selmis om hon inte är för bakis! Haha.
Men nu hade jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs bloggggis :* pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0