riktig lycka skulle inte existera om inte sorgen fanns där

Julafton imorgon. Känns inte som det, har inte fått dendär juuul känslan. Men den kommer väl förhoppningsvis!
Så lär inte vara så bra på att uppdatera i bloggen for a while.
Inatt kom kusinera hit, himla mysigt :) Idag ska vi klä granen osådär, måste slå in alla julklappar för de har jag fan inte gjort.. Men nu ska jag duscha och lite så. Pussss :*



gammal bild som är tagen precis för ett år sen.
känner inte redigt igen mig själv! Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått ner i vikt?

2010-12-25 @ 00:57:47
Postat av: svar till anonym

jadu, det har jag väl kanske.

men inte så värst mycket

2010-12-25 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0