one spliff a day

Tjaaa! Dåligt bloggande menmen.. Igår var jag i kalmar, hittade massa snygga kläder.
Orkar inte lägga upp bild på alla men kan skriva vad jag köpte ist :))))
svart genomskinlig skjorta
mörkgröna jeans leggings
mörkblåa jeans leggings
9st trosor, mest speets
grå kort tröja
H-halsband
silver ring
döskalle ring
rosa myströja
grå benvärmare
ljusrosa linne med volanger
svarta paljett vantar
väska
silver/svart ring


Tror det var allt, sataaans gött att man har flera tusen kvar på kortet!
Haha efter kalmar drog ottilia och jag och solade. Ska ALDRIG mer sola stå solarie. Va tvungen att gå ut och trillade ihop på golvet och allt svartnade för mig i ca 2min. Läskigaste jag vart med om. Iaf så efter det åkte vi hem till ottilia och kollade skräckis. Sjukt bra men lustig.. Hade migrän hela kvällen så mamma fick hämta mig vid halv 11 ungefär. Gick jag la mig nästan direkt, tog en tablett och la mig i sängen. Vaknade upp med en jävla huvudvärk och har haft migrän hela dagen. Aja, som tur är kommer min fina pojk hit snart och piggar förhoppningsvis upp mig.. Nu ska jag städa klart på mitt rum! Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0