Måndag, dags för luciaaa!

Godmorgon alla där ute :))))))))) Igår pluggade jag engelska, fyfan va tråkigt det vaaar. Sen åkte jag till hoggis med han, dardan och keivan. Vi gjorde typ ingenting? Satt och pratade nere hos shaida hela tiden typ, haha ;) Sen runt 9 kom mamma och hämtade mig, läste lite engelska till. Sen somnade jag rätt tidigt, hehe (a)
Idag ska jag vara i skolan extra tidigt för ska gå luciatåg idag, och cherrry blev lucia. Grattis! :D Aja, ska först gå för lågstadiet och mellanstadiet i kyrkan och sen högstadiet i kyrkan. Sen vid tre eller något ska vi gå i folketshus för PRO eller något. Efter det slutar vi tror jag, då ska jag ner till stan och köpa present till mamma för hon fyller ju år på torsdag :) Sen ska jag plugga matte eftersom jag inte gjorde det igår, sen träääning!
Nej nu måste jag göra mg iordning lite extra ju ;) haha är nervös som ett as... Puss!


OLW reklam ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0