God jul gubbbbar

Ääälskar verkligen julafton! Så himla mysigt att vakna tidigt utav att kusinerna springer runt, haha! sen öppna lite paket som ligger under granen sen bara vääänta tills 'tomten' kommer!
Inatt hade jag jävla sömnproblem, vaknade vid halv 6 typ och kunde verkligen inte sova. Och då får man ett sms av sin underbara pojkvän så pratade med honom i telefon till halv 7 kanske. Överpigga båda två, haha så sött!
På morgonen fick jag lite typ badrums grejer och lite kläder. Sen ikväll är de ju då dom rediga julklapparna kommer! Hoohoooo va jag längtar!
Nu sitter jag här med min lilla kusin och ska strax in i duschen, sen kommer mormor och morfar hit och äter julbord osådär. Sen är det ju Kalle Anka! Nu ska jag måla almis naglar, så vi hööörs! God jul allihopa! Pussss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0