En gång i tiden var du min, nu är du bara en dröm

Glömt att blogga sen i måndags nu. Menmen, har inte hänt alls mycket..
Todaay är jag sjuk, migrän sa mammiii. Aja, sjukt ont i huvudet iallafall. Får se om det blir någon träning ikväll, tror det faktiskt.
Och efter jul så blir det nog så att jag piercar höften. Sjuuukt snyggt och jag får det med! Huhuuu underbart! Vet i fan om man kan göra det på nikila bara, menmeeeen. Om det är någon som vet vart man kan göra det så kommentera är ni gulliga :)
Nu ska jag sova lite till tror jag, känns som jag ska svimma när jag lyfter huvudet.. Ajaaa puss!


Random bild från google. Men en sån ska jag göra iaf, tre stycken längs höften (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0