Torsdag

Hej hej hej hallåå jaaa. Tillbaka i hålan igen. Va på öland med ottilia igår och inatt. Sjukt jävla fucking roligt :D!
Först när vi kom så va vi nere på campingen oså bara, satt på bryggan och snackade oså. Sen gick vi upp och åt hennes farfars sjuuukt goda pannkakor (y) Sen gick vi in till färjestaden och träffade marcus, kalle och jocke. Dom va sjukt osociala så vi drog tillbaka till möllan och kollade på the unborn. Sjuk film! :o
Iaf, kom hem för en stund sen och nu sitter jag och kollar på skräckis med min bror. Senare ska jag träffa hoger en runda tror jag, sen träning. Pepp på träning idag asså :d! Ajaaaa, neeed too koncentrera mig på filmen nu.. Ha de gutt! Puss :*



Två soeta cheyer :P xD xD :p:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0