Tisdag

Tjoo breeeee. Vaknade för en stund sen, somnade vid halv 6 igår, eller man kanske säger idag? Hahah, aja. Igår så kom först amanda hit, vi chillllade och käkade lite. Sen kom fannyyyy också :) Vi gjorde inte särskilt mycket, satt och snackade och spela kort olitesådär. Sjukt kul faktiskt, sen kom hoger, nik och keivan hit. Vi satt och snackade en massaa, hade grymt kul faktiskt. Sen vid 23 drog amanda hem, då gick vi ner i källaren och satt och snackade lite. Sen vid 12 åkte fanny hem. Vid 1 ungefär drog nik också hem, sen va de bara vi tre kvar. Gick upp på mitt rum och snackade om allt mellan himmel och jord typ, vid halv 6 gick dom hem typ. Haha! Sen somnade jag lite därefter. Så får tacka alla för en awesome kväll oså :) Idag vet jag inte vad som händer, eller jooo. Amanda kommer hit snart. Skulle egentligen ha tränat idag men får inte får min jävla tå. Ska till fotvården oallt såntdär skit nu också (n) Och ikväll blir de nog lugnt tror jag, får se om jag drar upp till hoger en runda. Ajaaaa, de va väl allt. Ha de gööött! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0