Suuunday

Trött som ett aaaas.. Somnade vid halv 5 igår tror jag, låg och kollade på danska Paradise hotell. Sjukt bra assss :)
Igår så kom jag till ottilia vid 8 kanske, då satt vi mest och snackade oså, sen drog vi och köpte läsk oså. Sen kollade vi på Cradle will fall. Den sjukaste filmen jag någonsin sett, ottilia och jag var verkligen i chocktillstånd. De sjuuuukaste med allt va att den var verklighetsbaserad.. De handlade om en mamma som blev typ sinnessjuk och dödade alla sina barn, förutom de äldsta. Sen när hon kommer in på psykhem osådär vill pappan att hon ska tillbaka till sin familj oså. FYFAN! Sen gick vi ut och gick en lång runda för att vi behövde luuuft, vi satt förfan och grät :o! Iaf, nu har jag nyss vaknat, stack hem direkt för ottilia skulle spela match. Och nu ska jag käka lite sen så säger jag hejdå till pappa och sticker till el madre una vecka. (jag är kung på spaaanish) Ajaa, nu va de väl inte så mycket mer. Vet inte vad som händer sen, kanske träffa hoger en stund. Puss :*



Fortfarande helt jävla sårad av denna filmen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0