sommaren 2010

Tänkte göra en förkortning av sommaren 2010. Som har varit helt underbar!

Började skitbra med skolavslutning hemma hos emmie med massa underbara tjejer. Vi grillade oalltsånt, drack lite och sedan vidare till parken

Bror och jag på avslutningen

Sen så hände de inte så mycket på ett tag, chilllllade i lilla nybro.

Midsommar firades hos emmie med riktigt goa människor!

feeeest fixarna på bild :D

Va på öland i några nätter med maria, va så sjuuukt jävla roligt asså! Vi röjde i köpingsvik, chillade som fan i min stuga och hade våra cykel utflykter. Hahah!



Osen åkte vi till Gothia då. Så sjuuuuukt jävla fucking roligt va de! Absolut roligast på hela sommaren, helt sjukt asså. Gick kanske inte sådär jättebra i själva spelet, men jag tror alla tyckte de va riktigt roligt!

världensbästa giiiirls!

innan invigningen :D


Efter gothia har de inte hänt mycket asssså, lärt känna nya underbara människor denna sommaren.
Förlorat också, men så är de alltid :)
Ja, de va väl min sommar i kortkoooort. Har såklart varit massa översovningar både med maria &ottilia mest.

Två veckor sen börjar skolan, känns lite sådär faktiskt. Inte för att jag längtar, men de känns ändå inte så tråkigt. Ett år kvar bara, och alla säger att 9an är roligast. Så är inte överdeppp iaf :)
Nu ska jag sova, ha de gutt! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick de för er i gothia då? :)

2010-08-11 @ 17:03:01
URL: http://majacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0