Lördag

Jahaaaa tjena. Igår så va jag ute och gick en runda med fanny och kenny, allmänt trevligt :) Sen så ringde min kääära pojkvän och väckte mig vid 2.00 på natten, han hade varit på milles och festat så då kom han hit. Han sov här också, och idag på morgonen vaknade jag alldeles intill honom. De är nog något utav de bästa sm finns, att vakna tätt intill någon man tycker så mycket om :') ajaaa, sen låg vi kvar i sängen ett tag, sen drog han hem. Jag hängde med min bror till stan för han skulle köpa present till emilia, hans flickvän för dom har 11månader idag. Så grattis! Slänger upp en bild på sötnosarna :). Ajaaa, och efter de duschade jag oså. Och nu ska jag ner till stan och möta upp ottilia och fika oså, myyyyys. Och ikväll vet jag inte vad som händer, finns ju sååååå mycket att göra här ;) Puss!


Dålig cambild!! Orkade inte ta fram min nikon.. Dagens outfit iaf
Baseball tröja från gina
Vitt baslinne från gina
'Slitna' jeans från gina


Hahah, vad skulle jag göra utan gina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0