Kvälls inlägg

Godkväll alla babyyys :) Vi vann matchen med 2-0, kunde dock inte spela så mycket eftersom min stortå nagel har lossnat och de gör sjuuukt ont att ha skor på sig överhuvudtaget. Sen sparka en boll också. Haha, usch.. Aja, efter matchen drog jag och ottilia till pappa på kräftskiva. Hatar tyvärr kräftor, menmen. De va väl rättså kul i guess. Gick hem runt 11 tiden typ, chillade lite här hemma. Sen drog och ut och gleeeed lite med hoger :) Efter de gick vi in till mig och kollade på goal, sjukt bra men gammal film. Han gick nyss typ, så har käkat lite nattkäk nu ;) Somnar snart tror jag, är så sjukt trött. Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, de återstår att se. Hahah! Men nu ska jag sova lite dårååå. Puss :*


Tack för att du alltid ställer upp ottis, de betyder verkligen jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0