Allting har en mening

Gooodmorgon. Somnade vid 5 igår typ, kunde verkligen inte sova .. Och idag vaknade jag vid 15.00, måste vända tillbaks dygnet nu asså. Idag blir de nog bara en lugn dag, grilla oså lite senare tror jag. Somna tidigt för imorgon ska jag på tränarmöte kl 10.. Ska ju hjälpa till med ett 02-lag i handbollen nu. Ska faktiskt bli jätte roligt! Jaa, sen va de väl inte så mycket mer i guess..

Everybody is going to hurt you. You just gotta find someone worth suffering for...



En gammal bild på mig som brunett, funderar fan på att färga de igen asså, fast ne. Jag vene ..

Kommentarer
Postat av: louise danielsson

du passar i båda som fan:D men brunett var asfint på dig maja! :D <3

2010-08-20 @ 22:09:20
URL: http://loooooouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0